شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

تسبیح دیجیتال
منظور شما جمهوري اسلاميه و ايرانيشه ؟ آخه مثلا پاکستاني اونم هست که مثل شما خودشو حکومت اسلامي مي‌دونه !
جمهوري شکلي از شکلاي حکومت در آموزه هاي غربي در علوم اجتماعيه ، نه آموزه ي دين يعني اسلام در باب حکومت . قاطي نکنيد مخلوق عجيب و غريب غربيتونو با مخلوق اسلام ، جناب کافر به اسلام ! و مومن به غرب !
خيلي خوبه که در مورد چيزي که نمي‌دونيم بحث نکنيم . بطور کلي وقتي ميشه در مورد مطلبي نظر داد که به تمام جنبه هاي موضوع توجه کرد . اينکه هر کس که به قدرت رسيد و خودش رو گم کرد مطلب تازه اي نيست . اينکه هر حکومتي مخالفان خودش رو زندان و به قتل ميرسونه هم مطلب تازه اي نيست . حتي اينکه اشخاصي حرف و عملشان هم يکي نباشه حرف تازه اي نيست .
اما اينکه يکي بياد بگه انتخابات آزاد يعني اينکه ما چند نفر رو انتخاب ميکنيم و شما آزاد هستيد که به هر کدام از اينها که ميخواهيد راي دهيد حرف و مطلب تازه اي هست که تو هيچ مغازه عطاري پيدا نميشه و گذشته از اين هيچکدام از خرابکاريها و سهل انگاري هاي اونو به عهده نگيره ! اين ديگه از همه جديدتر و جالبتره :)
سالهاست که گروههاي فلسطيني با اسرائيل در حال جنگ و ستيز هستند به انواع و اقسام شکلهاي مختلف هر کدامشان هم حرفهايي براي گفتن دارند معلوم بود که بهر حال کار به اينجا مي‌کشه حالا هم اسرائيل مدعي هست که حماس حمله رو آغاز کرده و حاضر نيست تا تسليم نشدن حماس دست از جنگ بکشه اون ديگه براش فرقي نميکنه همه رو مي‌کشه اينطور که بنظر ميرسه هيچ بعيد نيست که کل دنيا به جنگ کشيده بشه
{a h=ravandi}‍‍‍‍ راوندي {/a} سلام عليکم برادر ، نکته ي دقيقي بود ، انتخاب يکي از منتخبين !
{a h=ravandi}‍‍‍‍ راوندي {/a} جالبترش انتخاب اشتباه يکي از منتخبينم ! جالبترشم اينکه : ببينيد که منتخبين از هر سليقه اي هست !
{a h=andishe}خانه ي خانواده{/a} درودتان باد ، واقعيتي بود که اگر از دست ما کاري بر نياد عاقبت خداوند رسيدگي خواهد کرد ...
تا امروز که تک تک شون خورد کرديم يا ادم کرديم بعد اين هم به پيش بيني بابامون همينطور خواهد بود شک نکن اخوي
mp3 player شوکر
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله ارديبهشت ماه
vertical_align_top